Här når du beslutsfattarna på den kyrkliga marknaden

Text och bannerannonser Platsannonser

För dig som annonsör är Kyrkans Tidning det bästa sättet att nå beslutsfattare och engagerade i Svenska kyrkan.

Kyrkans Tidning har funnits sedan 1982 och har en upplaga på 24900 (TS2016). Den ges ut i 46 utgåvor per år. Alla prenumeranter har också tillgång till kyrkanstidning.se med löpande nyhetsuppdatering under hela veckan, extramaterial, tv.

Tidningens läsare har olika roller inom Svenska kyrkan. De är allt från präster, förtroendevalda och församlingspedagoger till kamrerer, trädgårdsarbetare, musiker och diakoner.

Vad de har gemensamt är att de fattar många beslut mot bakgrund av information i Kyrkans Tidning. Tidningen är den viktigaste nyhetskällan och ett oumbärligt arbetsredskap.

Svenska kyrkan köper varor för 8,5 miljarder kronor!

Svenska kyrkan är en stor marknad. Varor och tjänster köps varje år till ett uppskattat värde av 8,5 miljarder kronor. Det handlar om datorer, kontorsmaterial, bilar, gräsklippare, dopljus, stora bygg- och fastighetsprojekt och mycket, mycket annat.

Välkommen att kontakta oss för rådgivning och hjälp med annonsering i Svenska kyrkans främsta annonsorgan!

Fler och fler läser Kyrkans Tidning. Källa TNS Sifo/Orvesto 2016:3