Nyhet

Nu är det klart: De får uppdraget att skapa kyrkans nationella reklamkampanj

Det blir reklambyrån Volt som blir Svenska kyrkan och biståndsorganisationen Act Svenska kyrkans byråpartner. Det står klart efter vårens upphandling. Avtalet sträcker sig i tre år med chans till förlängning. Tanken är att byrån ska hjälpa till att bredda kyrkans målgrupp.

Pia Dahlen
Pia Dahlén, kommunikationschef för Svenska kyrkan.
Publicerad

Kyrkans Tidning har tidigare skrivit om beslutet att satsa på en nationell reklamkampanj samt vad syftet med den omfattande satsningen är.

Detta är en låst artikel.

Prenumerera på Kyrkans Tidning

Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
  • • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz

Ord pris 125 kr/mån

KÖP