Nyhet

Så ska alla få veta att det är kyrkoval

Inför kyrkovalet 2021 kände 96 procent av medlemmarna till att valet skulle hållas. Kommunikationschefen Pia Dahlén tror det är möjligt att nå samma nivåer igen.

Kommunikationschefen Pia Dahlén
Vi agerar inte politiska strömningar och det är inte en påverkanskampanj vi ska genomföra, säger Pia Dahlén.
Publicerad

Nu planeras kommunikationssatsningen inför nästa års kyrkoval. Precis som vid tidigare val är tanken att det ska bli en gemensam satsning där församlingar, stift och den nationella nivån krokar arm för att nå ut så brett som möjligt.

Detta är en låst artikel.

Prenumerera på Kyrkans Tidning

Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
  • • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz

Ord pris 125 kr/mån

KÖP