Kom igång med Kyrkans Tidning digitalt

Du som har en prenumeration på papperstidningen har även full tillgång till Kyrkans Tidning digitalt: här på hemsidan och i appen. Missa inte det! Aktivera din inloggning i några enkla steg.

1. Aktivera din inloggning genom att klicka här ! Följ sedan instruktionerna för att komma igång. Hemsidan www.kyrkanstidning.se uppdateras varje dag med de senaste nyheterna.
  2. Vill du läsa papperstidningen digitalt i pdf-format (e-tidningen)?  Ladda ned Kyrkans Tidnings app i App Store om du har en iPhone och i Google Play om du har en annan telefon. Du hittar appen genom att skriva in "Kyrkans Tidning" i sökfältet. E-tidningen finns även att läsa på hemsidan. Du hittar den här.
  3. Du använder samma inloggning till dator, mobil och till appen.

Behöver du hjälp med att skapa ditt konto eller logga in. Ring kundservice - öppet kl 8-17 på vardagar

Vi ses!

Inger Wallin, chefredaktör och ansvarig utgivare

inger wallin