Nyhet

Här visas förslaget till Svenska kyrkans nya logga upp

På KOM-dagarna presenterade byrån Identity works det förslag till ny grafisk profil för Svenska kyrkan som kommer lämnas över till kyrkostyrelsen för att beslut.

Svenska kyrkan logga
Design- och varumärkesbyrån Identity works visade under KOM-dagarna upp sitt förslag på ny logotyp för Svenska kyrkan.
Publicerad

Den 26–27 april möttes Svenska kyrkans kommunikatörer i Missionskyrkan i Uppsala för årets KOM-dagar. På schemat under dagarna stod föreläsningar om bland annat om inkluderande kommunikation i bild och text, hur man når ut till unga på sociala medier och goda exempel från församlingar.

Detta är en låst artikel.

Prenumerera på Kyrkans Tidning

Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
  • • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz

Ord pris 125 kr/mån

KÖP