Nyhet
Här visas förslaget till Svenska kyrkans nya logga upp
På KOM-dagarna presenterade byrån Identity works det förslag till ny grafisk profil för Svenska kyrkan som kommer lämnas över till kyrkostyrelsen för att beslut.
Design- och varumärkesbyrån Identity works visade under KOM-dagarna upp sitt förslag på ny logotyp för Svenska kyrkan.
Marcus Gustafsson
Den 26–27 april möttes Svenska kyrkans kommunikatörer i Missionskyrkan i Uppsala för årets KOM-dagar. På schemat under dagarna stod föreläsningar om bland annat om inkluderande kommunikation i bild och text, hur man når ut till unga på sociala medier och goda exempel från församlingar.
Prenumerera på Kyrkans Tidning
Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
- • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
- • E-tidning - papperstidningen i digital form
- • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz
Ord pris 125 kr/mån
KÖP