Nyhet
    Här visas förslaget till Svenska kyrkans nya logga upp
    På KOM-dagarna presenterade byrån Identity works det förslag till ny grafisk profil för Svenska kyrkan som kommer lämnas över till kyrkostyrelsen för att beslut. 
    
    
        Design- och varumärkesbyrån Identity works visade under KOM-dagarna upp sitt förslag på ny logotyp för Svenska kyrkan.
        Marcus Gustafsson
    
        
 
                        
                        
                        
                        
                        
    
    
    Den 26–27 april möttes Svenska kyrkans kommunikatörer i Missionskyrkan i Uppsala för årets KOM-dagar. På schemat under dagarna stod föreläsningar om bland annat om inkluderande kommunikation i bild och text, hur man når ut till unga på sociala medier och goda exempel från församlingar.
    
                        
    
        
                    
            
                Prenumerera på Kyrkans Tidning
                Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
  - • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
 
  - • E-tidning - papperstidningen i digital form
 
  - • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz
 
Ord pris 125 kr/mån
                
                
                    KÖP