Dianas systrar på plats när Archie döptes

Foto: Chris Allerton/AP/TT | Hertigen och hertiginnan av Sussex, Archie Harrison Mountbatten-Windsors föräldrar. Fr v Camilla hertiginnan av Cornwall, prins Charles, Doria Ragland, Jane Fellows, Sara McCorquodale, prins William och hans hustru Kate.
Foto: Chris Allerton/via AP/TT | Prins Harry och Meghan med sin nydöpte son Archie Harrison Mountbatten-Windsor.

Ingen tv-sändning, inga pressfotografer och hemliga gudföräldrar. Inte ens drottningen själv närvarade, hon var upptagen på annat håll. Lördagens kungliga dop i Storbritannien liknade inget annat.

Detta är en låst artikel. Logga in
DIGITAL PRENUMERATION

En månad 9 kr!

Tillgång till hela sajten! Därefter förnyas prenumerationen löpande med 99 kr/månad. Avsluta när du vill.

• Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz och det praktiska verktyget Idé & inspiration
Köp