Nyhet

Utvärderingen här: Så har Svenska kyrkans dopreklam tagits emot

Svenska kyrkans dopreklamkampanj under våren har utvärderats. Intervjuer visar att kampanjen togs emot mer positivt än väntat.

I slutet av april avslutades Svenska kyrkans nationella dopkampanj vars syfte var att komplettera församlingarnas kommunikation kring dopet.
Publicerad

–Vi ser att kampanjen haft effekt, men det är för tidigt att överblicka på vilka sätt, säger Magdalena Widmark, analysansvarig för kommunikationsverksamheten på kyrkokansliet.

Detta är en låst artikel.

Prenumerera på Kyrkans Tidning

Tre månader för 49 kr
Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill.
  • • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz

Ord pris 125 kr/mån

KÖP